Πολιτική Διαχείρισης Παραπόνων eCredit.
Αγαπητοί Πελάτες της eCredit,
Εκτιμούμε την εμπιστοσύνη που μας δείχνετε και πάντα αναζητούμε τρόπους να βελτιώσουμε την εξυπηρέτησή σας. Σε περίπτωση που έχετε οποιοδήποτε παράπονο σχετικά με τις υπηρεσίες μας, η διαδικασία ανταπόκρισης είναι η εξής:
Υποβολή Παραπόνου: Μπορείτε να υποβάλλετε το παράπονό σας ηλεκτρονικά μέσω της ειδικής φόρμας στην ιστοσελίδα μας εδώ , η μέσω email στο [email protected] , να μας στείλετε μια επιστολή, ή να επισκεφτείτε απευθείας τα γραφεία μας.
Επιβεβαίωση Λήψης: Εγγυόμαστε ότι θα επικοινωνήσουμε μαζί σας εντός 3 εργάσιμων ημερών από τη λήψη του παραπόνου σας για να επιβεβαιώσουμε ότι έχει καταχωρηθεί.
Η eCredit, ως διαμεσολαβητής μεταξύ τραπεζών και πελατών για την έκδοση στεγαστικών δανείων, δεσμεύεται να διαχειρίζεται τα παράπονα με σαφήνεια και αποτελεσματικότητα. Παράπονα μπορούν να υποβληθούν προφορικά ή γραπτώς, με την eCredit να αναλαμβάνει την υποχρέωση να απαντά εντός τριών ημερών και να επιλύει τα ζητήματα εντός 45 ημερών. Η διαδικασία αυτή περιλαμβάνει λεκτική επίλυση, γραπτή ανταπόκριση ή, εφόσον απαιτηθεί, νομικά μέσα για την τελική δικαστική επίλυση του θέματος, εξασφαλίζοντας έτσι διαφάνεια και δικαιοσύνη σε κάθε βήμα της διαδικασίας.
Διερεύνηση και Επίλυση: Θα προβούμε άμεσα σε ενέργειες εξετάζοντας την υπόθεσή σας με προσοχή και θα απαντήσουμε με ουσιαστική επίλυση εντός 5 εργάσιμων ημερών.
Παρακολούθηση: Μετά την αρχική ανταπόκριση, θα συνεχίσουμε να είμαστε σε επικοινωνία μαζί σας για να διασφαλίσουμε ότι το πρόβλημα έχει επιλυθεί ικανοποιητικά.
Είμαστε δεσμευμένοι να σας παρέχουμε διαφάνεια και συνέπεια στη διαχείριση των αιτημάτων σας. Η δέσμευσή μας στην άμεση και έγκυρη εξυπηρέτηση αποτελεί βασικό πυλώνα της φιλοσοφίας μας για ποιοτική εξυπηρέτηση.
Εάν δεν μείνετε ικανοποιημένοι από την αρχική μας ανταπόκριση, σας παρακαλούμε να επικοινωνήσετε ξανά μαζί μας, καθώς η περαιτέρω ικανοποίηση και η διασφάλιση της εμπιστοσύνης σας αποτελεί προτεραιότητά μας.
Για οποιαδήποτε άμεση βοήθεια ή περαιτέρω ερωτήσεις, παρακαλούμε να μη διστάσετε να επικοινωνήσετε με το κέντρο εξυπηρέτησης πελατών μας.
Με εκτίμηση,
Η Ομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών eCredit
Κάλεσε μας στο:
Στείλε μας email:
Διεύθυνση Γραφείων:
Αγίου Κωνσταντίνου 52 & Κηφισίας Μαρούσι Αθήνα τ.κ. 15124
Τηλεφωνική εξυπηρέτηση:
από Δευτέρα έως Σάββατο
10:00 - 20:00
Συνεχής υποστήριξη
Συμπλήρωσε το τηλέφωνο σου και θα σε καλέσουμε σύντομα!
Βιντεοκλήση με εμας
Κλείσε τώρα ένα ηλεκτρονικό ραντεβού με βιντεοκλήση.